Unga mödrar!

Sitter och kollar på "Unga Mödrar" nu, shit va unga vissa tjejer är som ska bli mamma. En tjej som är med nu i programmet är bara FEMTON år!! Shit, jag som går och undrar ibland om jag är för ung för att bli mamma, kanske inte till åldern men till sättet ;) haha! Vissa tjejer i programmet som är typ bara 15 år är nog lite för unga till sättet för att bli mamma. Verkar det som iallafall.
En tjej som är med nu har ett problem som hon vill lösa.. träning! Oh shit vilket dåligt samvete man får dårå, jag måste verkligen komma igång med min träning! Men just nu är det så mycket annat så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna klämma in det, dessutom har jag blivit förkyld nu :( Det är det sista jag behöver nu, min sångröst måste ju vara på topp inför lucia :) Får dricka massvis med te och proppa i mig halstabletter.
Men en sak som var asbra med gymet, som den där "unga mamman" var på, var att de hade barnpassning. Så då kan man ta med sig sitt barn och låta en tjej passa dem samtidigt som man själv är ute och tränar. Det borde finnas i den här stan också, vi har ju faktiskt många unga mammor här. Kanske blir min nya affärsidé :)

Nu ska jag proppa i mig lite halstabletter för om en halvtimme har vi sångträning!

Pöss pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0