"Städa städa varje juul, det tycker jag är kuul"

Sovrum, Toaletten, Tv-rummet, Hallen, Köket... ja idag ska ALLT städas! (toaletten dock, den tar Jocke).
Jag fastnar så fruktansvärt lätt för alla möjliga serier som går. Just nu sitter jag och kollar på "Våra Bästa År", haha det är verkligen en skitserie, inte ens en serie, en jävla såpopera.. en sliskig sådan. But hey, I´m hooked!

Nä nu kan jag inte sitta här och slöa, nu ska det städas städas städas! Måste hinna med allt stök inför jul. På söndag ska vi klä granen! Wiiie!

Puss på er alla! ♥


Såhär glad kommer Jocke förhoppningsvis vara efter jag städat idag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, otippat att Jocke fick ta toan? :) Vad du är duktig Frida, du får gärna komma hit med trasa och skurhink sen...om du vill alltså ;)

2009-12-17 @ 14:02:08
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Åsa

Precis... :) Det har man ju provat på...dock i handfatet ;) Jo det går jättebra, riktigt kul, drygt bara att måsta pendla! Men nu ska jag ner och gå på partaj med dem i Sundsvall...så vi får väl se hur det går att jobba imorn :D Ses på lördag!! Puss o kram!

2009-12-17 @ 15:54:27
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0