Sista sångövningen :,(

Ikväll har vi haft våran sista sångträning med lucian, känns jättetråkigt för det är sån mysig stämmning när vi är där och övar tillsammans! Men vi har fortfarande alla uppträdande kvar, känns roligt men samtidigt väldigt nervöööst!
Tur att det är såna toppentjejer som är med i "tåget" :)

Nu sitter jag och kollar på Timrå-Södertälje, den går som tur är på den canal+ kanalen som vi har, wiie!
Jag tänkte att jag skulle stryka nu under tiden som jag kollar på grabbarna när de vinner! ;) Måste försöka ta tag i julpyntet nu! Fram med lite tomtar och grejer. Än så länge har jag bara advent-ljusstakarna och julgardiner framme.
Längtar så himla mycket tills hyaccinterna kommer, vi kommer ha jättebilliga på "Von Lidl" så jag väntar med att köpa hyaccinter tills vi får de :)

Nu blir det strykning!!!


Jocke vill nog att jag städar på det här sättet...



Medans detta är mitt motto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0