Pumpa pumpa pumpa!!

Idag direkt efter jobbet så åkte jag, Ellen, Sara & Alex upp på höga för att köra lite styrke! Till en början kändes det så himla jobbigt att åka upp direkt efter jobbet, men så fort jag kom upp så kändes det roligt.
Jocke har alltid sagt till mig förut att han tycker att jag borde åka upp och träna när jag är ledig, men jag har alltid sagt att jag inte tycker att sånt är roligt. Men nu har jag faktsikt ändrat uppfattning :) kanske för att jag alltid har så roliga personer med mig när jag tränar!

Idag när jag kom hem från gymet så hade Jocke varit så duktig och städat hela badrummet och tagit upp alla julsaker så jag kan pynta här imorrn och i helgen! Längtar tills jag får sådär julmysigt! Älskar julen! ♥

Vi håller just nu på att tjaffsa om vem som ska ha tv:n. Jag vill se valet i "Bonde söker fru" och senare börjar ett nytt program med rika hemmafruar som jag bara måste se! Jag älskar såna program!
Men om jag känner Jocke rätt så ger han nog med sig när jag tindrar lite med ögonen. Han är ju trots allt en riktig toffel ;)

Nu ska jag göra te och ta mig en lussebulle. Morfar kom ner på jobbet idag och lämnade en påse lussebullar och bröd som mormor hade bakat! De är så söta! ♥

Julkramar!!!!

(Pia: Tack för dina söta komentarer ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0