*Puh..*

Nu kan man andas ut lite grann. Idag har vi åkt omkring & lussat på företag & ålderdomshem. Allt gick jättebra! Är så nöjd med dagen :) Hoppas bara att det går lika bra imorrn :/ så ska vi vara på företag, butiker, prismahuset & sen på kvällen är det kröning i domkyrkan.
Men man är rätt så slut nu, var duschad, sminkad & fräsh kl 06.20 imorse, gick alltså upp 04.30!! Det var riktigt tungt!
Så nu ska jag åka och handla allt jag behöver tills imorrn, och sen ska jag hämta en locktång hos Såfia (min la såklart av imorse när jag som mest behövde den, GAAAH!)

Så håll tummarna för mig imorrn, vi ska bl.a vara på Lidl, det är jag mest nervös för :/



"Sankta Lucia, ljusklara hägring. Sprid i vår vinternatt glans av din fägring..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0