Packat & Klart!

Nu har man packat till avresa imorrn...

... eller ja, det mesta iallafall, har tvätt som håller på att torka nere i tvättstugan så det är det sista som ska med. Jag har så sjuukt mycket saker med mig, vet inte vad det är jag har packat med egentligen. Jag skulle aldrig klara av att backpacka i Australien, jag har alldeles för mycket som jag verkligen behöver för att kunna klara mig. Skulle aldrig kunna få plats i en liten ryggsäck.
Nu har man ju så stora saker som ska med också, täckbyxor & stor jacka m.m, man behöver ju mer än bara ett underställ också om man ska vara borta en hel vecka, eh man luktar ju inte jordgubb direkt efter några åk.

Så nu ska jag hoppa i säng och ladda inför morgondagen!

Gott Nytt År på er allihop! (kommer ju inte kunna blogga nåt nu när vi åker iväg, tar inte med mig datorn, men gråt inte.. en vecka går fortare än vad man tror!)


Kommentarer
Postat av: Pia

GOTT NYTT ÅR!!!



Kramar Pia, Tommy & Melwin

2009-12-31 @ 20:53:25
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0