Natt-människa.. moi?

Ikväll har jag varit och grattat min pappa på hans 50 års dag, han fick kalsonger av mig med raggar-bilar på, ascoola! Han fick ju en skivspelare som man kan spela vinylskivor på, AC/DC biljetter som han och brorsan var och kollade på i sommras (pappa älskar AC/DC), så därför fick han bara en liten kalsong idag :)
Sen åkte vi upp och kollade när Micke spelade innebandy match, det var DM match och de vann! Det blev typ 12-7 tror jag, svårt att hålla räkningen i innebandy!
Nu sitter jag och kollar på Scrubs, älskar den serien! Satt och kollade på "Simpsons The Movie" alldeles nyss, har inte sett den tidigare. Den var asbra! Älskar den serien också.. haha finns inte många serier som inte jag gillar... tv-nörd!

Jocke har precis gått och lagt sig, han börjar kl sex imorrn och jag bärjar inte förrän tolv, så jag stannar uppe ett tag till. Jag är verkligen en natt-människa, kan sitta uppe hur länge som helst på kvällen, det är då jag kommer på alla bra saker jag ska göra! Nu har jag skrivit en lista på allt som jag måste köpa innan vi åker till Lofsdalen; Krämer, schampo, tandkräm och sånt som är nödvändigt. Jag måste alltid skriva små listor när jag ska åka bort nånstans annars glömmer jag nåt (fast det gör jag ändå).

Idag har jag städat och gjort fint här hemma, och det bästa är att jag bäddat nytt i sängen! ♥ Älskar att gå och lägga mig i en nybäddad säng! Jag ska kolla färdigt på Scrubs sen ska jag lägga mig!

Sov så gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0