Mycket snack & lite verkstad...

... inte i detta hus/lägenhet!
Idag har jag städat hela lägenheten (utom toaletten) precis som jag lovat! Känner mig väldigt duktig!
Fick den där "roliga veckan" såhär passande i julstöket också (haha gud va jag är intim i min blogg, men det har faktiskt en slutkling i det hela också, skriver det inte bara för att meddela alla om min ****period).
Iallafall så skulle Jocke komma hem på lunch idag så jag frågade honom snällt om han kunde svänga förbi affären och köpa nåt där som tjejer behöver just denna tid av månaden.
Men det är ju så sjuuukt jobbigt för Jocke (killar överhuvudtaget) att köpa sånt, pinsamt på nåt sätt liksom. Då är min fråga... VARFÖR? Vem är det som kollar snett på er i butiken när ni köper sånt? Är det NÅN som tror att ni kommer använda dem själva? Är det nån som reagerar konstigt om ni har en tjej som är över 12 år och behöver sånt? Jag förstår inte ert problem?! Iallafall så måste han ju ringa mig när han står där och HÖGT & TYDLIGT säga: "-Vad var det du skulle ha älskling? Är det sån färg? Det märket?" Bara så att ALLA som var på affären just då skulle inse att det faktiskt är MIG han köper det till. Shit pommes... guys!

Haha, ja då har jag delat med mig av min roliga dag, och så vet alla om min situation! :) (snacka om fjortis-blogg)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha precis så där skämmigt tycker Johan av någon anledning att det är att handla McDonalds åt mig?! :)

2009-12-18 @ 17:55:05
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0