Mobbing..

Sitter och kollar på Oprah och programmet idag handlar om mobbing, nätmobbing & hur barn tar sina liv för att de blir mobbade. Det är hemskt! Det är två mammor med i programmet, en mamma som begravde sin son för tre dagar sen, och en mamma som begravde sin son för två vecor sen. Det är HELT SJUKT! Att folk (barn) kan trycka ner en så långt att man tillslut inte vill leva! Man blir rädd över att få egna barn, om de skulle bli mobbad eller vara mobbare. Föräldrarna som är med i programmet såg inga varningssignaler, utan bara att de var less och inte ville gå till skolan, men vilken unge känner inte så då & då?

Ja.. jag känner bara att jag var tvungen att skriva av mig...
Det är HEMSKT och jag hoppas att jag ALDRIG behöver uppleva det med mina barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0