Lucia ♥

Nu är lucia över...

Det känns jättetråkigt :,( Jag har haft så otroligt roligt!
Jag har verkligen fått uppleva nåt jag kommer ha med mig hela livet, jag har träffat nya vänner, otroligt bra människor. Jag har lärt mig många nya saker, insett att jag klara av mer än vad jag tror. Jag måste faktiskt säga att jag är ganska stolt över mig själv (även om man som svensk kanske inte ska säga så, haha, men det gör jag ändå).
Det tråkigaste med att allt är över är att jag kommer sakna så mycket.
Jag kommer sakna tjejerna, sångövningarna, alla skratt, gemenskapen, känslan av rädsla och nervositet (på nåt konstigt sätt så kommer jag sakna kicken) och mycket mycket mer...

Men vi fick biobiljetter av tidningen när vi var där och lussade, så vi tjejer ska gå på bio tillsammans snart igen. Måste bara hitta en film som är värd att se!

Tack alla underbara vänner & familj som varit och kollat på mig, ställt upp och peppat mig till att göra det här!
Det är verkligen ett minne för livet! ♥
Och tack till alla tjejer som har varit en STOR del i att allt det här varit så otroligt roligt!




Jag & Lukas ♥







Glad Lucia!


Kommentarer
Postat av: jennifer flyckt

ååh, vi hade superroligt!! Vi måste se på bio snart:)



Vilket fint inlägg du har skrivit! :)

2009-12-13 @ 22:38:30
URL: http://jenniferflyckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0