Lilla söta Doris! ♥

Har precis haft besök av VÄRLDENS SÖTASTE Doris! Jockes mamma har hämtat en liten hund idag. Hon är världens sötaste! Det är liten blandras, vet inte riktigt vad rasen heter. Hur sugen blir man inte på att skaffa sig en egen liten sötfis! Till sommaren kanske det blir en liten Malte eller Elvis. Jag vill så himla gärna ha en liten mops, medans Jocke vill ha en fransk bulldog! Jag tycker de är jättesöta, men jag är helt inställd på en mops. Älskar verkligen dem! ♥
Fransk Bulldog blir så stora när de växer upp, inte jättestora som typ en Labrador, men större än en mops, och jag vill helst ha en liten hund :) Får se om han lyckas övertala mig ;) hihi


Jocke vill ha en sån här liten söting...


... medans jag vill ha en sån här underbar!! ♥


Kommentarer
Postat av: Krullan

kan ni inte skaffa en tjej och döpa den till lillemor då? mohahah

2009-12-04 @ 17:14:15
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0