Julgranen är klädd & jag är svarthårig!

Jag har ju inte bloggat sen i lördags nu då jag var hos Sofia (förutom inlägget tidigare idag), så jag har inte skrivit nånting om att jag och Jocke klädde granen igår! Den stod färdig när jag kom hem efter jobbet så det bara var för mig att klä den! Den är så himla fin, Jocke har lyckats i år igen! :)

Ikväll har Sofia varit här och softat lite, vi har kollat på "Anna Ankas Jul" och småsurrat lite. Jag har även färgat håret ikväll!! Lika mörkt som jag hade förut!! Gaaah! Har inte riktigt vant mig än, men jag hinner nog vänja mig innan juldan (hoppas jag).

Bjuder på lite härliga julbilder ♥



Vår vackra gran ♥





"Dan före dan, före dan, före dan före doppare dan...." (tror jag stämmer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0