Julfika! ♥

Så har man kommit hem från Mary. Vi blev bjudna på julfika av Marie, hon hade gjort så mycket gott; Lussebullar, muffins med glasyr, pepparkakor med ädelost och julmust! Riktigt lyckat! Tack Mary!! ♥
Vi såg såklart på "Greys" (fast Ellen tyckte nog att jag och Maja pratade bort hela programmet ;) sorry darling).
Var ett spännande avsnitt där det hände både det ena och det andra. Love it!

Jocke sitter just nu och frågar mig vad jag önskar mig i julklapp.. och jag har inte den blekaste aning vad jag ska önska mig! Är så tråkigt när man inte vet vad man ska önska sig. Men så är det väl alltid! När man inte har nån speciell dag framför sig, typ födelsedan eller julafton, så kan man hitta huuur mycket som helst som man vill ha. Men när man väl får önska sig nånting så kommer man inte på ett skit.
Jag kanske ska försöka se det från den ljusa sidan, jag har så mycket att jag inte behöver önska mig nåt. Jag har allt jag behöver ;) Näääääää det är för tråkigt!!

På tv:n i Nitsche/Nylanders hem ikväll visas såklart fotboll! Inga konstigheter med det, "bara sport, bara sport, bara massor utav sport!" Det är Barca som spelar ikväll, vi hoppades såklart på att ZLATAN skulle få spela (typ därför man kollar) men än har han inte synts till. BOOOORING!

Känner att jag håller på att somna nu... så jag ska ta o borsta tänderna & lägga mig i min sköna säng!

Zzzzzz.....


God natt alla trogna läsare! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0