Juldagen!

"Hej tomtegubbar slå i glasen & låt oss lustiga vara!"


Hur har eran jul varit? Min har varit helt toppen! På julafton jobbade jag till två, inte det bästa sättet att spendera julaftons-dag på men det gick bra ändå. Sen åkte jag hem till mamma & pappa, såg på Kalle Anka & åt underbart god julmat.
Sen kom min lilla överaskning! Jag hade bett Jocke att vara tomte hos oss eftersom vi inte haft tomte nu på flera år, så han ringde och sa att han skulle komma förbi och att jag skulle ställa ut en säck med julklappar i. Men så när jag precis skulle kolla ut genom fönstret och säga den berömda kommentaren som mammor annars säger "Åh kolla ut alla, tomten kommer" så ser jag till min förvåning inte mindre än TRE tomtar!! Förstå min förvåning! Så vi hade alltså tre tomtar hos oss på julafton som delade ut ALLA våra julklappar vi hade under granen. Jag tror vi aldrig haft en julafton då vi skrattat så mycket! Tack alla tre tomtarna! ♥

Och jag fick så sjuuukt många underbara juklappar, jag är så lyckligt lottad! :)
Jag fick b.la NYA PJÄXOR! Jocke gav mig världens snyggaste Roxy-pjäxor! Jag har velat haft nya pjäxor hur länge som helst nu (jag t.om erkänner att jag varit lite jobbig över mina nya pjäxor.. bara lite) och så fick jag dem äntligen! Tack min underbara älskling, du är BÄST! ♥

Igår var vi ute, vi började kvällen uppe hos Ellen & Matte med lite singstar, sen gick vi vidare på Amadeus. Jag hade en helt underbar kväll med de BÄSTA vännerna!
Lägger upp lite bilder från gårdagen senare, promise!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till mamma & pappa och kolla på Timrå-MoDo! Håll tummarna för Timrå!

God fortsättning på er allihopa!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0