Julbord!

I lördags åt vi julbord hemma hos Sofia. Vi hade hur mysigt som helst med massa god mat och gott sällskap!
Senare på kvällen efter vi ätit julbord hade vi julklappsutdelning.. eller ja inte direkt utdelning, det var mer ett spel. Man lägger fram alla julklappar på bordet, sen går man runt bordet och alla får slå tärningen i turordning. Om man slår en etta eller en sexa så får man ta ett paket. Sen när alla paket är slut så öppnar man (om man fått nåt paket förstås). Sen alla öppnat sina paket så ställer man timern på 10 min (eller hur länge man vill) sen om man slår en etta eller en sexa så får man ta paket av alla andra. Sen när tiden är ute så får man hoppas på att man fått nåt paket och att ingen annan tagit av en.

Vi hade en riktigt trevlig kväll!

Tack alla för i lörags, en trevlig tradition som jag hoppas håller i sig!





Vårt fina julbord!



Sofias fina gran!





Ellen funderar "-Hur gör Mary det där egentligen?"

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud vad jag ser galet gravid ut när jag lutar mig över julbordet!?!? :) Ska nog inte använda den där klänningen nåt mer... ;) Fina bilder Frida!!

2009-12-21 @ 21:38:21
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0