Ida är här! ♥

Hon kom hem i lördags och idag har vi spenderat hela dan med varann! Vi har varit och fixat de sista julklapparna, fikat, varit på bolaget och fixat min bil som pajade (eh eller det kanske var pappa som fixade den). Min bil har nämligen fått en ispropp eller nåt, så vi fick stanna bilen och så tog pappa sig en promenad och hjälpte oss! Tur att man har VÄRLDENS bästa pappa! ♥
Nu har vi precis ätit mini, Ida har inte ätit det på evigheter så vi firade hennes hemkomst med det!
Just nu ligger vi i soffan och försöker värma oss efter att ha suttit i min KALLA bil och väntat på min pappa.. blir nog en tupplur snart, man blir så trött när man frusit hela dan och sen får komma in i värmen.

Nu ska jag umgås med Ida (eh.. sova en stund)

Love Ya Iduuz! ♥ Så glad att du är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0