Ibland ska ALLT jävlas!

Idag har det varit en sån där dag då allt bara jävlas! Det börjar med att jag kom till jobbet och då var det som ska vara gjort på torsdagen inte gjort än, så då var det bara att ställa sig och fixa allt sånt innan man tog tag i helgens jobb. Dessutom strulade kassan det sista som hände också innan vi skulle ut ur butiken.. gaah!
Sen när det tillslut hade löst sig så cp:ar sig min bil såklart, den typ håller på att stanna rätt var det är, vet inte alls vad det är för fel (jag HAR tankat den). Men nu har jag äntligen kommit hem, och just nu sitter jag och kollar på "Jul med Ernst". Gud vad jag vill ha HUS när jag sitter och kollar på allt fint som han gör, dekorationer och sånt! Jag har redan så mycket grejer i min lägenhet och har liksom ingen plats till fler dekorationer, granen ska ju in på söndag också :) WIIE!

Nä nu ska jag ta och gona ner mig i soffan och njuta av att få sitta inne när det är såhär kallt ute.. *brr*

Trevlig kväll på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0