Dan före doppare-dan...

Idag är det dan före doppare-dan...

... och jag har tusen saker att göra. Jag ska slå in mina sista julklappar, jag ska städa undan allt som vi dragit fram här under veckan, packa iordning alla julklappar eftersom jag jobbar imorrn så då måste jag hem emellan och hämta julklapparna innan jag åker till mamma och pappa. Så ikväll måste jag fixa ALLT inför imorrn för när jag slutat är det stress som gäller.
Jocke är hos sin mamma ikväll och har "Lilla julafton" men jag känner att jag har så mycket att göra ikväll eftersom jag jobbar ända till två imorrn, så jag kunde tyvärr inte följa med.. tråkigt men så är det att jobba i butik :(

Nu ska jag göra lite nytta!

Ha en trevlig kväll allihop & lägg er i tid så kommer tomten fortare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0