Är jag en shop-o-holic?

Ellen..? Är jag det?
Jag är egentligen helt färdig med alla mina julklappar men ändå vill jag åka ner till birsta nästa vecka igen.
Givmild eller shop-o-holic? En smaksak!

Det jag skulle behöva kolla på är:

* En liten julklapp till åt mamma, pappa, farmor & Jocke (han kom hem med många påsar idag som han gömde)

* Nånting att ha på mig på juldagen (har ingenting fint i min garderob)

* Lite julpynt (tycker att jag får mindre & mindre saker för varje år. Hur nu det går till?)

Sen kan jag nog alltid hitta nåt onödigt som jag tycker att jag borde ha! Hihi :)



Bjuder på den här bilden David ;)


Tack momma för de goda lussebullarna! ♥



Kommentarer
Postat av: Såfia

Jag vill också åka ner!!!!

2009-12-10 @ 10:59:05
Postat av: David

TACK! :D

2009-12-10 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0