Äntligen är julen "klar"

Idag har jag blivit färdig med alla mina julklappar. Hittade några fler roliga julklappar som jag kompliterade med! Är så nöjd så! Jag har även hittat en klänning som jag ska ha på juldan! Så jag är väldigt nöjd med dagens shopping!
Sen ikväll så har mamma & pappa varit här och fikat lite, var jätteroligt. Imorrn fyller pappa år (på riktigt) så då ska jag till han och säga grattis, har t.om hittat en liten extra present till han idag som han ska få. Sen halv åtta imorrn så har min bror DM-match på Öbacka så då ska vi upp och kolla på han! Alla som vill kan komma och hejja på min lillebror!

Just nu håller Jocke på att skruva på Maries bindningar på hennes bräda. Allt måste ju vara fixat tills vi åker till Lofsdalen! LÄÄNGTAR! Men jag vill ha nya pjäxor! Jag har lånat mina pjäxor av Jockes mamma de senaste TRE åren!! Inge fel på hennes pjäxor, men det vore ju roligt att ha sina egna grejer.. nu när jag blivit så GRYM på att åka!! ;)
Men jag ska ner på annandan och köpa ett par.. WIIE! Köpte nya skidor ifjol så då är det dags för ett par nya pjäxor också tycker jag!



Det så himla vackert ute nu! ♥




Drack en riktig juldrink idag, men kaffe & vanlij..
*Mums*

Nu ska jag lägga mig i soffan & kolla på Paradise Hotel men Jogos!


Min fina klänning som jag ska ha på juldan!


Marys bräda efter Jocke fixat den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0